Trav är så jävla underbart

Har nyss kört häst med Speedy. Sjukt kul var det! Och duktiga var vi också!
Jag skulle gissa att vi är dom nya Erik Adielsson och Björn Goop. (Bortsett från att vi är tjejer)
Så jävla bra är vi faktiskt!
Jag körde Santana, och Speedy körde Zebb. Vi körde fort. På rakan.

Vi är fan nya Erik och Björn! Vi skulle köra 500 meter på 45 sekunder.
Speedy fick 44,98 sek och jag fick 44,99 sek.

Jag vetefan om någon travkusk skulle greja det faktiskt.



Bilderna tagna från travnet.se

Är vi stjärnor? Ohja. Ingen tvekan om saken. Vi äger.

Puss på nästippen
Tossieow

Kommentarer
Postat av: Speedy

vi är fan bäst asså! =D <3

2009-09-25 @ 19:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0