Tokio Hotel? Wtf?

Vad är det med dom där kvinnliga pojkarna? (Dom är väl killar?)
Jag förstår inte grejen.
Dom kan inte sjunga på engelska, men dom gör det ändå. Varför?
Det är en sån jävla hysteri över dom att jag nästan vill kräkas. Jag gillar dom verkligen inte.

Visst dom är väl söta.. Eller nej, det är dom inte heller. Det finns säkert något man kan gilla med dom?
Tyvärr kommer jag verkligen inte på en enda sak.
Tragiskt.

Och nu ska dom tydligen komma till Sverige. Herregud. Lås in er allihopa.
Det kommer springa små fjortisar i hela Stockholm klädda med TH-kläder. Fusch.



Snälla, snälla, stanna i Tyskland!

(Nej, jag är inte bitter)

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv; haha ja men ellerhur! :D

asså tokio hotel är säääämst!!

2009-10-22 @ 13:32:31
URL: http://justwantyoutoknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0