Museum eller plugg?

Som att välja mellan pest eller kolera.
Har precis vikt min älskades tvätt, så att han slipper det. Jag är ju ändå så gott som ledig!

Ska sätta mig och göra hemprovet i Samhälle A idag. Prisa Gud. Jag börjar med en läxa dagen efter jag fått den.

Egentligen ska vi till Armèmuseet idag, och det skulle vara jättekul. Men jag vet fan inte om jag orkar.
Dels har jag en miljard läxor som jag hellre sätter mig och gör, och dels så har jag ingen lust med någonting idag, egentligen. Jag känner mig typ död inombords.

Jag ska hem och hämta lite grejer hos mig nu. Men nu kommer bli glada när jag kommer tillbaka!


Så glada kommer ni vara. Minst.

Puss!
Tossieow

Kommentarer
Postat av: jäni

skämtar du eller!! TOVE lägg av! KLART ATT DU SKA KOMMA!!

2009-10-01 @ 10:30:05
URL: http://jjennystarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0