Morgonilska?

Finns det något som gör mig mer irriterad än fjortisar? Nej.
Dom tror att dom är så snygga, roliga och sexiga. Men vet ni, det är dom inte!
Att dom går runt på stan, kollar snett på alla och tror att dom är världens sexymamas är bara kul iofs.
Ja, jag skrev att det är kul.

För vem faaan tycker att det är snyggt med en tjej med vita/rosa läppar, platinablont, tuperat hår och en ansiktsfärg som inte ens finns med på färgkartan typ? Och sen ska vi ju inte tala om randen.
Visst, till och med jag ville vara en fjortis förr i tiden, men jag har växt upp.
Tack och lov.

Sen finns det ju tydligen dom som vill vara fjortisstämplade för resten av sitt liv.
Tragiska jävlar.



Jag är glad idag, nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0