Jag önskar att jag hade photoshop

För då skulle jag kunna photoshopa mina ben brunare, mitt ansikte snyggare och min mage smalare.
Fan också!
Jag är väl fast med mina vita ben, mitt osnygga ansikte och min putiga mage för alltid.
Damn.

Lugn, jag skojar bara. Jag är faktiskt ganska nöjd med mig själv. För det mesta, med det mesta.
Jag är ingen kalaspingla eller den sexigaste i Sverige.
Men vem fan bryr sig?
Jag vill inte vara omtyckt för att jag ser bra ut, vilket tydligen alla andra vill/måste/ska.
Löjligt.

Tog en skitsöt bild på Wilma idag.



Åhneeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Jag måste banta. För beach 2010.

Haha, get out of here. Jag gillar min mage. (Det är låren det är fel på!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0